Case study

Premiera nowego produktu dla grafików

Klient

Grupa Docelowa

  • Początkujący graficy i profesjonaliści
  • Eksperci ds. marketingu używający w swojej pracy oprogramowania graficznego
  • Partnerzy handlowi, właściciele sklepów komputerowych
  • Dziennikarze z mediów technologicznych

Sytuacja wyjściowa

W 2016 roku firma Corel wprowadziła na rynek 18. wersję swojego flagowego oprogramowania dla grafików – CorelDRAW Graphics Suite, oznaczonego symbolem X8. Celem kampanii było dotarcie z nowym produktem do jak najszerszej grupy odbiorców i potencjalnych klientów przy efektywnym wykorzystaniu założonego budżetu marketingowego.

Zrealizowane działania

  • Zaproszenie przedstawicieli mediów oraz partnerów handlowych do warszawskiego klubu The View na prezentację nowego oprogramowania. Charakter miejsca oraz klimat spotkania nawiązywał do imprezy urodzinowej (odniesienie do pełnoletności – 18 wersji oprogramowania). Prezentację poprowadził Aleksy Pawluczuk, wykładowca na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.
  • Aranżacja testów redakcyjnych w prasie i portalach komputerowych.
  • Organizacja czterech praktycznych warsztatów dla amatorów grafiki komputerowej i specjalistów ds. marketingu. Warsztaty poruszały takie tematy, jak projektowanie logotypu, druk materiałów, tworzenie ulotek.

Efekty:

  • Ponad 50 dziennikarzy i partnerów obecnych na spotkaniu premierowym.
  • Publikacje o nowym produkcie publikowane w sekcjach o aktualnościach oraz recenzjach produktowych w głównych portalach i magazynach technologicznych, takich jak: DobreProgramy.pl, Komputer Świat, PC Format, Chip.
  • Pojedyncze warsztaty gromadziły średnio 40 osób, czyli maksymalnie założony limit uczestników.

Kontakt

ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kłopotowskiego 22
03-717 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl

© ITBC Communication