Case study

Realizacja spotów video w ramach obsługi social media

Klient

Grupa Docelowa

  • Mamy dzieci w wieku 0-3 lata
  • Kobiety w ciąży

Sytuacja wyjściowa

W trakcie bieżącej obsługi marki, zaplanowano start kampanii mlecznej. Jednym z założeń było wyprodukowanie trzech testymoniali, czyli spotów video, w których prawdziwe mamy (nie aktorki) wypowiadają się na temat mleka HiPP.

Zrealizowane działania

  • Zrealizowane działania: Kompleksowe przygotowanie i realizacja spotów.
  • Przygotowanie wspólnie z marką koncepcji i scenariusza każdego z video
  • Znalezienie i zapewnienie mam z dziećmi, które wystąpiły w spotach
  • Wybór odpowiedniej lokalizacji oraz scenografii
  • Profesjonalna realizacja i nagranie materiału
  • Kompleksowa postprodukcja: montaż, muzyka, animacje dostosowanie do odpowiednich formatów

Galeria

Spoty były dostępne m.in. na portalu Facebook, YouTube, stronach www marek HiPP Polska oraz Rossmann, a także w TVN PLAYER.

Kontakt

ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kłopotowskiego 22
03-717 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl

© ITBC Communication