Miło nam poinformować, że w tym roku obchodzimy naszą okrągłą, 20-stą rocznicę działalności.
Z tej okazji pragniemy Wam podziękować za to, że byliście w tym czasie z nami.
Klientom, partnerom biznesowym, dziennikarzom dziękujemy za dotychczasową współpracę, wspólny rozwój i pokonywanie różnorodnych wyzwań komunikacyjnych.
Zespołowi za zaangażowanie, energię i pasję do tego, co robi.
To był czas intensywnej pracy, która nieustająco sprawia nam satysfakcję i radość.
Z niecierpliwością czekamy na kolejne wyzwania.
Nasze pierwsze kroki stawialiśmy w sektorze IT. Działo się to w czasach, gdy technologia analogowa była na porządku dziennym. Dziś rzeczywistość jest już zupełnie inna. Żyjemy w dobie szybko rozwijającej się sztucznej inteligencji i zaawansowanej, wielokanałowej mobilnej komunikacji.
Od początku DNA naszej działalności stanowił PR. Jednak wraz z postępującym rozwojem oraz w odpowiedzi na zmieniający się rynek i potrzeby biznesu rozszerzyliśmy zakres usług oferując naszym klientom kompleksową obsługę w zakresie komunikacji marketingowej. Realizujemy ją w oparciu o pracę 4 działów – PR, Corporate, Eventy i Digital – obsługiwanych przez ponad 20 konsultantów. Nasze portfolio stanowi dziś prawie 200 klientów z różnych branż. Pracujemy zarówno dla firm z sektora IT, jak i real estate, retail czy instytucji, realizujemy także kampanie społeczno-edukacyjne. Na swoim koncie mamy również szereg projektów dla podmiotów z obszaru rolniczego i rolno-spożywczego oraz organizacji działających na rzecz rozwoju terenów wiejskich.
Niezależnie od ewolucyjnych czy rewolucyjnych przemian technologicznych – niezmiennie jesteśmy wierni wartościom, na których wiele lata temu zbudowaliśmy mocne fundamenty – partnerska relacja, zaangażowanie, rzetelność i profesjonalizm są dla nas podstawą działań i stanowią sprawdzony przepis na sukces.
Naszym kluczowym zadaniem jest i będzie budowanie relacji na linii firma – marka – człowiek. Mamy szczególny, nieporównywalny z innymi branżami wpływ na to, jaką świat pozna o nich historię. Technologia służy nam jako narzędzie wspierające, ale nigdy nie zastąpi kwestii czysto emocjonalnych, empatii, intuicji, zdrowego rozsądku czy doświadczenia.
Jacek Jakubczyk, CEO
***
W czym możemy pomóc?
© ITBC Communication