10 przykazań dobrego briefu do kampanii w internecie
Jednym z najważniejszych kroków, które muszą wykonać klienci rozpoczynający współpracę z agencją digital, jest przygotowanie briefu. Poprawnie napisany brief pomoże zrozumieć wszystkie istotne parametry kampanii cyfrowej, w tym: cele projektu, grupę docelową,...
Mały może dużo, mikroinfluencer marketing
Można śmiało stwierdzić, że rok 2017 był rokiem influencerów. Największe marki nieprzerwanie korzystały z autorytetu wpływowych osób, by te pomagały w promocji ich produktów i usług. Nic nie wskazuje na to, aby ten trend w najbliższym czasie się skończył. Wręcz...
Miejsce jest ważne! TOP wskazówki jak znaleźć idealne miejsce na event
Doskonale wiemy, że organizacja profesjonalnego eventu wiąże się z masą obowiązków i zadań. Przedstawiamy poradnik "Miejsce ma znaczenie" przygotowany przez ITBC Events oraz Digital Knowledge Observatory. Ebook zawiera m.in.: check listę, z którą unikniesz wpadek, a...
ITBC Communication dla Polskiej Rady Centrów Handlowych
Polska Rada Centrów Handlowych, największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych, rozpoczęła stałą współpracę z ITBC Communication. Agencja wesprze komunikacyjnie PRCH w realizacji działań m.in. z okazji jej 15-lecia....
Jak optymalizować reklamy w social mediach?
Dziś przedstawiamy dwie proste, ale sprawdzone wskazówki, które pomogą zoptymalizować reklamy i uzyskać lepszy zwrot z inwestycji. Odpowiednio przygotowane płatne reklamy w mediach społecznościowych są racjonalnym kosztowo i skutecznym sposobem dotarcia do docelowych...
KONTAKT
ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kaleńska 5
04-367 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl
Należymy do:
© ITBC Communication