
PR Korporacyjny
Cele:
- Budowanie i ochrona wizerunku firmy.
- Wzmacnianie przewagi konkurencyjnej w oparciu o profesjonalny PR.
- Budowanie zaufania wobec spółki wśród wszystkich grup otoczenia biznesowego: u pracowników, przyszłych pracowników, inwestorów, klientów, stakeholders, dostawców, przedstawicieli mediów.
Narzędzia:
- Audyt postrzegania spółki wśród reprezentantów wszystkich grup interesariuszy spółki.
- Przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej dla firmy.
- Stałe doradztwo w zakresie prowadzenia działań komunikacyjnych.
- Identyfikacja grup docelowych spółki i wyselekcjonowanie kluczowych dla spółki liderów opinii publicznej (dziennikarze, przedstawiciele władz, reprezentanci organizacji i stowarzyszeń biznesowych, stakeholders, pracownicy, strategiczni klienci, dostawcy itp.).
- Media relations, w tym:
- organizacja konferencji oraz innych spotkań dla mediów.
- Opracowanie materiałów prasowych i case study nt. firmy.
- Koordynacja wystąpień publicznych.
- Monitoring publikacji dot. spółki i jej otoczenia biznesowego.
- Prowadzenie biura prasowego.
- Expert positioning, czyli
- przygotowanie ekspertów do wystąpień i rozmów z mediami,
- przygotowywanie komentarzy i wypowiedzi eksperckich,
- dobieranie argumentów do dyskusji,
- prowadzenie profili eksperckich w mediach społecznościowych.
- PR finansowy.
- Opracowywanie raportów rocznych i innych firmowych materiałów zarówno elektronicznych jaki drukowanych.
- Content marketing: opracowanie treści kontentu na strony www, blogi, wybrane social media.
- Komunikacja działalności CSR.
- Badanie efektywności działań komunikacyjnych spółki i ewaluacja.
- Szkolenia z obszaru komunikacji, w tym szkolenia medialne, wystąpień publicznych, prezentacji.
Kontakt
ITBC Communication Sp. z o.o.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl
© ITBC Communication