PR Kryzysowy
Cele:
- Minimalizowanie ryzyka wystąpienia sytuacji kryzysowej
- Ograniczenie skutków zaistniałego kryzysu
- Skuteczne zarządzanie komunikacją w sytuacji kryzysowej
- Moderowanie poszczególnych etapów sytuacji kryzysowej w celu ograniczenia ich skutków
- Odbudowanie zaufania do firmy/marki/produktu usługi
Narzędzia:
- Opracowanie manuala kryzysowego: scenariuszy kryzysowych, planów szybkiego reagowania z zakresem odpowiedzialności i zadań w odniesieniu do struktury danej firmy.
- Bieżące doradztwo komunikacyjne w trybie 24h.
- Organizacja kryzysowych szkoleń medialnych.
- Opracowanie strategii wychodzenia z kryzysu w odniesieniu do danej firmy i środowisk zewnętrznych.
- Zapewnienie sprawnej, spójnej i wiarygodnej komunikacji ze wszystkimi kluczowymi grupami otoczenia spółki.
- Prowadzenie biura prasowego – przygotowujemy komunikaty i wystąpienia w mediach, organizujemy indywidualne spotkania z dziennikarzami i specjalne konferencje prasowe.
- Prowadzenie komunikacji antykryzysowej wewnątrz firmy oraz z otoczeniem zewnętrznym spółki w sytuacjach kryzysowych, w czasie fuzji i wszelkich zmian organizacyjnych.
- Prowadzenie i monitorowanie mediów społecznościowych w trakcie kryzysu PR.
- Symulacje wystąpienia sytuacji kryzysowej i opracowanie rekomendacji naprawczych działań komunikacyjnych.
Kontakt
ITBC Communication Sp. z o.o.ul. Kaleńska 5
04-367 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10 e-mail: info@itbc.pl
© ITBC Communication