PR Kryzysowy

Cele:

  • Minimalizowanie ryzyka wystąpienia sytuacji kryzysowej
  • Ograniczenie skutków zaistniałego kryzysu
  • Skuteczne zarządzanie komunikacją w sytuacji kryzysowej
  • Moderowanie poszczególnych etapów sytuacji kryzysowej w celu ograniczenia ich skutków
  • Odbudowanie zaufania do firmy/marki/produktu usługi

Narzędzia:

  • Opracowanie manuala kryzysowego: scenariuszy kryzysowych, planów szybkiego reagowania z zakresem odpowiedzialności i zadań w odniesieniu do struktury danej firmy.
  • Bieżące doradztwo komunikacyjne w trybie 24h.
  • Organizacja kryzysowych szkoleń medialnych.
  • Opracowanie strategii wychodzenia z kryzysu w odniesieniu do danej firmy i środowisk zewnętrznych.
  • Zapewnienie sprawnej, spójnej i wiarygodnej komunikacji ze wszystkimi kluczowymi grupami otoczenia spółki.
  • Prowadzenie biura prasowego – przygotowujemy komunikaty i wystąpienia w mediach, organizujemy indywidualne spotkania z dziennikarzami i specjalne konferencje prasowe.
  • Prowadzenie komunikacji antykryzysowej wewnątrz firmy oraz z otoczeniem zewnętrznym spółki w sytuacjach kryzysowych, w czasie fuzji i wszelkich zmian organizacyjnych.
  • Prowadzenie i monitorowanie mediów społecznościowych w trakcie kryzysu PR.
  • Symulacje wystąpienia sytuacji kryzysowej i opracowanie rekomendacji naprawczych działań komunikacyjnych.

Kontakt

ITBC Communication Sp. z o.o.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl

© ITBC Communication

Ta strona korzysta z plików cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Zamknij