PR Wewnętrzny
Cele:
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz organizacji.
- Budowa i utrwalanie pozytywnego zaangażowania pracowników w sprawy istotne dla spółki.
- Wzmocnienie identyfikacji pracowników z firmą – employer branding.
Narzędzia:
- Audyt komunikacji wewnętrznej wskazujący stan aktualny i stan pożądany przez pracowników.
- Opracowanie i wdrożenie systemu komunikacji wewnętrznej.
- Dobór optymalnych narzędzi dla zapewnienia sprawnej komunikacji wielokierunkowej w firmie.
- Wspieranie komunikacji wewnętrznej w sytuacjach kryzysowych.
- Redagowanie, przygotowanie biuletynów informacyjnych oraz innych wydawnictw wewnętrznych.
- Doradztwo i realizacja działań w zakresie PR wewnętrznego: komunikacji strategii spółki, istotnych zmian organizacyjnych (restrukturyzacyjnych), działań optymalizacyjnych, wartości korporacyjnych, m.in. organizacja konferencji wewnętrznych, spotkań biznesowych.
- Zapewnienie komunikacji budującej zaangażowanie w oparciu o czynniki pozafinansowe.
- Rekomendowanie i planowanie działań integracyjnych.
- Przygotowanie wewnętrznej komunikacji on-line np. zaprojektowanie i prowadzenie intranetu, w postaci webcastów.
- Zarządzanie reputacją marki – audyt i analiza wizerunku.
- Rekomendacja i przygotowanie udziału spółki w targach pracy.
- Wsparcie komunikacyjne w obszarze budowy wizerunku najlepszego pracodawcy.
Kontakt
ITBC Communication Sp. z o.o.ul. Kaleńska 5
04-367 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10 e-mail: info@itbc.pl
© ITBC Communication