PR Wewnętrzny

Cele:

  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnątrz organizacji.
  • Budowa i utrwalanie pozytywnego zaangażowania pracowników w sprawy istotne dla spółki.
  • Wzmocnienie identyfikacji pracowników z firmą – employer branding.

Narzędzia:

  • Audyt komunikacji wewnętrznej wskazujący stan aktualny i stan pożądany przez pracowników.
  • Opracowanie i wdrożenie systemu komunikacji wewnętrznej.
  • Dobór optymalnych narzędzi dla zapewnienia sprawnej komunikacji wielokierunkowej w firmie.
  • Wspieranie komunikacji wewnętrznej w sytuacjach kryzysowych.
  • Redagowanie, przygotowanie biuletynów informacyjnych oraz innych wydawnictw wewnętrznych.
  • Doradztwo i realizacja działań w zakresie PR wewnętrznego: komunikacji strategii spółki, istotnych zmian organizacyjnych (restrukturyzacyjnych), działań optymalizacyjnych, wartości korporacyjnych, m.in. organizacja konferencji wewnętrznych, spotkań biznesowych.
  • Zapewnienie komunikacji budującej zaangażowanie w oparciu o czynniki pozafinansowe.
  • Rekomendowanie i planowanie działań integracyjnych.
  • Przygotowanie wewnętrznej komunikacji on-line np. zaprojektowanie i prowadzenie intranetu, w postaci webcastów.
  • Zarządzanie reputacją marki – audyt i analiza wizerunku.
  • Rekomendacja i przygotowanie udziału spółki w targach pracy.
  • Wsparcie komunikacyjne w obszarze budowy wizerunku najlepszego pracodawcy.

Kontakt

ITBC Communication Sp. z o.o.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl

© ITBC Communication

Ta strona korzysta z plików cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Zamknij