Content marketing
Marketing treści to popularna forma dotarcia do użytkownika. Jednak aby była skuteczna, działania z tego zakresu muszą być realizowane przez specjalistów. Generowanie materiałów atrakcyjnych z punktu widzenia grupy docelowej to duże wyzwanie, ale także szansa na niestandardowe nawiązanie relacji oraz połączenie z odbiorcami i potencjalnymi klientami. Publikowanie treści w content marketingu pozwala na budowanie długotrwałych relacji, a sam przekaz jest dwukierunkowy i pozwala na zaangażowanie obydwu stron: firmy i klienta. Kontent w marketingu internetowym jest bardzo ważny, a w ramach takich działań możemy publikować m.in. artykuły, webinaria, infografiki, raporty, poradniki czy podcasty. Przy specjalistycznych i odpowiednio dobranych do grupy docelowej treściach ważny jest odpowiedni copywriting. Dlatego tworzenie materiałów powinno być specjalnie zaplanowane i precyzyjnie dopasowane. Content marketing ma za zadanie dostarczenie internautom poszukiwanych przez nich informacji, które będą wiarygodne i atrakcyjne. Dotyczyć one mogą np. wybranej branży. Dzięki takiej konstrukcji przekazu korzyści czerpie każda ze stron. Realizację celów w content marketingu można osiągać za pomocą wielu narzędzi. Mogą to być np. artykuły sponsorowane w Internecie, ale także blogi, czy portale. Jesteśmy grupą specjalistów wielu dziedzin, których działania PR-owe czy digitalowe się przenikają, dzięki czemu działania content marketingu realizujemy w sposób niestandardowy, ale niezwykle precyzyjny i dostosowany do oczekiwań klienta i potencjalnego odbiorcy.
KONTAKT
ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kaleńska 5
04-367 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl