Case study

KOMUNIKACJA SOCIAL MEDIA KAMPANII „ZIEMNIAKI CZY KARTOFLE?”

Klient:

Grupa docelowa

  • wiek 18-50, kobiety i mężczyźni
  • Osoby gotujące

Sytuacja wyjściowa

  • Przedstawienie ziemniaków jako ciekawego, lokalnego produktu, z którym Polska od lat jest kojarzona, a o którym obecnie często zapominamy
  • Prezentacja potencjału kulinarnego ziemniaków poprzez publikację ciekawych pomysłów na ich przygotowanie
  • Promocja polskich produktów rolnych

Zrealizowane działania

  • Zaprojektowanie logio i postaci Ziemniaka i Kartofla
  • Stworzenie strony internetowej www.ziemniakiczykartofle.pl
  • Stworzenie profilu kampanii w serwisie Facebook
  • Akcja specjalna: „Kulinarne pojedynki blogerów”
  • Współpraca z blogerami kulinarnymi

Wybrane efekty działań

Statystyki z narzędzia Sotrender po 6 miesiącach:

  • ponad 24 tys. reakcji i aktywności na profilu
  • odsetek zaangażowanych użytkowników
    na profilu: 843%
  • profil średnio docierał do 2 358 użytkowników dziennie,
  • Ponad 0,5 mln wyświetleń treści kampanii
  • Ponad 4-krotnie większy zasięg wirusowy niż organiczny
  • Ponad 91% zgodności dotarcia do grupy docelowej

KONTAKT

ITBC Communication Sp. z o.o.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl

© ITBC Communication

Ta strona korzysta z plików cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "OK" below then you are consenting to this.

Zamknij