
Case study
KOMUNIKACJA SOCIAL MEDIA DLA MIASTECZKA WAWER
Klient:

Grupa docelowa
- osoby w wieku 25-55, mieszkające w Warszawie
- zainteresowane nowym mieszkaniem lub inwestycją
- mieszkające w miejscowościach niedaleko Wawra
Sytuacja wyjściowa
- Nowa inwestycja mieszkaniowa w Warszawie
- Potrzeba zbudowania chęci zakupu mieszkań oraz pozytywnej komunikacji dotyczącej dewelopera
Zrealizowane działania
- Przygotowanie kompleksowej strategii i koncepcji komunikacji oraz jej wdrożenie i realizacja.
- Obsługa graficzna i techniczna realizowanych działań.
- Stała konstrukcja treści postów, wynikająca z przygotowanej strategii
- Wsparcie w przygotowywaniu haseł i sloganów marketingowych
- Buzz marketing – działania online na forach, portalach, stronach www, które mają na celu zwiększenie świadomości inwestycji i budowaniu jej pozytywnego wizerunku
- Kompleksowa obsługa profilu w serwisie Facebook: komunikacja, moderacja, tworzenie i obsługa kampanii promocyjnych, konkursy.
- Prowadzenie komunikacji kryzysowej w razie potrzeby.
- Opracowanie i realizacja stałej kampanii sprzedażowej, przekierowującej do strony internetowej inwestycji.
- Budowanie społeczności wokół inwestycji i dzielnicy
- wspólne działania z lokalnymi instytucjami, firmami, inicjatywami etc.
WYBRANE EFEKTY DZIAŁAŃ
- Zaangażowanie ponad 150% wszystkich fanów profilu: bardzo duża intensywność reakcji na komunikację marki
- 99% zaangażowania na profilu ma kontekst pozytywny (co rzadkie w branży nieruchomości).
- Aż 18% udziału komentarzy i udostępnień w zaangażowaniu na profilu świadczy o trafności i odpowiedniej jakość komunikacji.
- 97% odbiorców komunikacji to osoby z grupy docelowej, co pokazuje skuteczność i odpowiedni dobór treści
- Profil stał się jednym z najpopularniejszych miejsc dotyczących Dzielnicy Wawer (miejsce inwestycji) na Facebooku.
- Wiele ważnych wawerskich miejsc, inicjatyw i twórców szuka kontaktu z profilem oraz możliwości wzajemnej promocji. Konsekwencją tych interakcji oraz różnych form współpracy jest wzrost zasięgu wirusowego treści publikowanych na profilu.
*Statystyki w okresie 1,5 roku, przy ograniczonym budżecie promocyjnym
