Case study

KOMUNIKACJA SOCIAL MEDIA DLA MIASTECZKA WAWER

Klient:

Grupa docelowa

  • osoby w wieku 25-55, mieszkające w Warszawie
  • zainteresowane nowym mieszkaniem lub inwestycją
  • mieszkające w miejscowościach niedaleko Wawra

Sytuacja wyjściowa

  • Nowa inwestycja mieszkaniowa w Warszawie
  • Potrzeba zbudowania chęci zakupu mieszkań oraz pozytywnej komunikacji dotyczącej dewelopera

Zrealizowane działania

  • Przygotowanie kompleksowej strategii i koncepcji komunikacji oraz jej wdrożenie i realizacja.
  • Obsługa graficzna i techniczna realizowanych działań.
  • Stała konstrukcja treści postów, wynikająca z przygotowanej strategii
  • Wsparcie w przygotowywaniu haseł i sloganów marketingowych
  • Buzz marketing – działania online na forach, portalach, stronach www, które mają na celu zwiększenie świadomości inwestycji i budowaniu jej pozytywnego wizerunku
  • Kompleksowa obsługa profilu w serwisie Facebook: komunikacja, moderacja, tworzenie i obsługa kampanii promocyjnych, konkursy.
  • Prowadzenie komunikacji kryzysowej w razie potrzeby.
  • Opracowanie i realizacja stałej kampanii sprzedażowej, przekierowującej do strony internetowej inwestycji.
  • Budowanie społeczności wokół inwestycji i dzielnicy
  • wspólne działania z lokalnymi instytucjami, firmami, inicjatywami etc.

WYBRANE EFEKTY DZIAŁAŃ

  • Zaangażowanie ponad 150% wszystkich fanów profilu: bardzo duża intensywność reakcji na komunikację marki
  • 99% zaangażowania na profilu ma kontekst pozytywny (co rzadkie w branży nieruchomości).
  • Aż 18% udziału  komentarzy i udostępnień w zaangażowaniu na profilu świadczy o trafności i odpowiedniej jakość komunikacji.
  • 97% odbiorców komunikacji to osoby z grupy docelowej, co pokazuje skuteczność i odpowiedni dobór treści
  • Profil stał się jednym z najpopularniejszych miejsc dotyczących Dzielnicy Wawer (miejsce inwestycji) na Facebooku.
  • Wiele ważnych wawerskich miejsc, inicjatyw i twórców szuka kontaktu z profilem oraz możliwości wzajemnej promocji. Konsekwencją tych interakcji oraz różnych form współpracy jest wzrost zasięgu wirusowego treści publikowanych na profilu.

*Statystyki w okresie 1,5 roku, przy ograniczonym budżecie promocyjnym

 

KONTAKT

ITBC Communication Sp. z o.o.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl

© ITBC Communication

Ta strona korzysta z plików cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "OK" below then you are consenting to this.

Zamknij