Case study

Spoty video dla marki Hipp Polska

Klient:

Grupa docelowa

  • Mamy dzieci w wieku 0-3 lata
  • Kobiety w ciąży

Sytuacja wyjściowa

W trakcie bieżącej obsługi marki, zaplanowano start kampanii mlecznej. Jednym z założeń było wyprodukowanie trzech testymoniali, czyli spotów video, w których prawdziwe mamy (nie aktorki) wypowiadają się na temat mleka HiPP.

Zrealizowane działania

  • Zrealizowane działania: Kompleksowe przygotowanie i realizacja spotów.
  • Przygotowanie wspólnie z marką koncepcji i scenariusza każdego z video
  • Znalezienie i zapewnienie mam z dziećmi, które wystąpiły w spotach
  • Wybór odpowiedniej lokalizacji oraz scenografii
  • Profesjonalna realizacja i nagranie materiału
  • Kompleksowa postprodukcja: montaż, muzyka, animacje dostosowanie do odpowiednich formatów

Galeria:

Spoty były dostępne m.in. na portalu Facebook, YouTube, stronach www marek HiPP Polska oraz Rossmann, a także w TVN PLAYER.

KONTAKT

ITBC Communication Sp. z o.o.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl

© ITBC Communication

Ta strona korzysta z plików cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "OK" below then you are consenting to this.

Zamknij