
Content marketing
W celu budowania długotrwałych i stabilnych relacji – zarówno z osobami przekazującymi treści, jak i ich adresatami – potrzebne jest publikowanie pożądanych informacji atrakcyjnych wizerunkowo i o wysokiej jakości merytorycznej. Tego rodzaju treści dostarczają m.in. blogi, vlogi, podcasty, webinaria, raporty, badania, analizy, e-booki, infografiki, prezentacje, teksty eksperckie czy artykuły sponsorowane. Kluczowa jest przy tym wartość takich materiałów, a nie ich ilość. Dzisiaj, kiedy tak bardzo odczuwalny jest nadmiar wiadomości otrzymywanych z wielu rozmaitych źródeł, ważne jest, by dokonać wyboru i skupić się na zagadnieniach szczególnie istotnych – w danym momencie – dla działalności firmy i postrzegania jej przez klientów czy partnerów biznesowych. W ten sposób dostarczymy naszym odbiorcom treści wyjątkowych, w odpowiednim czasie.
Poprzez content marketing, czyli marketing treści wzmacniamy wiarygodność organizacji i marki na rynku oraz budujemy wizerunek firmy kompetentnej, przewidywalnej, rozumiejącej obecne trendy i potrzeby grup docelowych, działającej świadomie i z rozwagą planującej swój rozwój.
Wykorzystując bogate treści marketingowe, pomagamy firmom w pozyskiwaniu potencjalnych klientów oraz budowaniu popularności i wysokiej pozycji w sieci. Dostosowujemy formy i terminy przekazywanych komunikatów do profilu odbiorcy, a także do obranej przez firmę strategii komunikacji.
Kontakt
ITBC Communication Sp. z o.o.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl