
Nasz zespół
Nasz zespół to profesjonalni konsultanci z bogatym doświadczeniem z wielu branż. To praktycy, którzy realizowali niezliczone projekty komunikacyjne po stronie agencji, ale także jako specjaliści polskich firm i międzynarodowych korporacji. Oferujemy Państwu nasz know-how, doświadczenie i naszą pasję.

Jacek Jakubczyk
Prezes Zarządu / CEO, Partner
Założyciel i prezes ITBC Communication. Z rynkiem usług komunikacyjnych związany od ponad 20 lat. Zrealizował szereg projektów zarówno dla polskich, jak i międzynarodowych podmiotów. Specjalizuje się w działaniach z obszaru komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, obsługi projektów publicznych oraz zarządzania sytuacją kryzysową. Kompetencje zawodowe rozwijał m.in. nadzorując działania marketingowe na Polskę i Czechy w grupie Datrontech oraz jako doradca zarządu w Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Koordynował także realizację programu społecznego Partnering Against Corruption Initiative dla World Economic Forum. Jest absolwentem ekonomii oraz studiów MBA na European University.

Beata Lewandowska
Dyrektor Zarządzająca, Partner
Z branżą public relations związana od ponad 20 lat. Jest ekspertem w zakresie doradztwa strategicznego, komunikacji marketingowej oraz działań media relations. W trakcie swojej kariery zajmowała się PR korporacyjnym, PR produktowym oraz wsparciem marketingowym dla kilkudziesięciu firm, zarówno międzynarodowych, jak i polskich. Nadzorowała prowadzenie projektów komunikacyjnych m.in. dla Asseco Business Solutions, Canon Polska, Motorola Solutions, Qumak S.A. czy Symantec Polska. Jest absolwentką wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Centrum Europejskiego UW o specjalizacji Integracja Europejska. Ukończyła również Akademię Menedżerską w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Dominika Malik
Head of Real Estate & Lifestyle Division, Partner
W branży public relations od blisko 15 lat. Szef zespołu komunikacji konsumenckiej. Specjalizuje się w działaniach z obszaru praktyki konsumenckiej, PR korporacyjnego, CSR oraz w kampaniach edukacyjnych. Kompetencje zawodowe zdobywała prowadząc kampanie dla podmiotów z rynku FMCG, logistyki, nieruchomości komercyjnych i biurowych. Budowała wizerunek marek i produktów m.in. takich firm, jak: Atrium European Real Estate, Bakalland, Carrefour, Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej, Federacja Branżowych Związków Producentów Rolnych, Marriott, Procter & Gamble, Rank Progress, Tchibo, TK Development, Unilever czy UPS. Była również redaktorem w dzienniku „Puls Biznesu”. Jest absolwentką Wydziału Nauk Politycznych Uniwersytetu Śląskiego, ze specjalizacją dziennikarską.
© ITBC Communication