PR produktu
Launch produktu
Wprowadzenie na rynek nowego produktu, który wzbudzi zainteresowanie i wyróżni się na tle pozostałych, a w efekcie skłoni klientów do zakupu, to duże wyzwanie. Tworzymy unikalne koncepcje komunikacyjne podkreślające walory produktu i mocne strony marki, dostosowane do wybranej grupy odbiorców. Wprowadzaniu nowości na rynek często towarzyszy realizacja wydarzeń specjalnych (akcje promocyjne, reklamy ambientowe itp.), wysyłek kreatywnych oraz bieżący kontakt ze środowiskiem mediów.
Testy sprzętu
Opinia konsumencka to jeden z wiodących argumentów w procesie podejmowania decyzji – zwiększa lub zmniejsza więź z ocenianym obiektem. Dlatego uwiarygodnienie i poparcie odpowiednimi testami mocnych stron produktu wzmocni świadomość i lojalność wobec marki. Kreujemy wizerunek firmy poprzez przekazanie informacji do otoczenia na temat dostępnych produktów lub usług, generując recenzje z wykorzystaniem liderów opinii lub bezpośrednio przy użyciu mediów. Zajmujemy się przygotowywaniem materiałów informacyjnych, ich dystrybucją oraz kontaktem z interesariuszami czy dziennikarzami. Tworzymy szczegółowe raporty z wynikami przeprowadzonych testów.
Kontakt
ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kaleńska 5
04-367 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl