Case study
Obsługa Public Relations dla Motorola Solutions Polska
Klient:
Grupa docelowa
- Potencjalni klienci Motorola Solutions z sektorów takich jak energetyka, transport, produkcja i służby bezpieczeństwa publicznego
- Opinia publiczna
Sytuacja wyjściowa
- Agencja ITBC Communication świadczy dla firmy Motorola Solutions usługi w zakresie PR i marketingu od 2007 roku.
- Zadaniem agencji jest promocja Motorola Solutions, jej rozwiązań telekomunikacyjnych i przedstawicieli w mediach, jak również wspieranie wizerunkowe firmy przy okazji wydarzeń specjalnych.
Zrealizowane działania
- Prowadzenie biura prasowego, kontakty z mediami, śledzenie kalendarzy i planów wydawniczych, monitoring mediów.
- Tworzenie i dystrybucja komunikatów prasowych.
- Pozycjonowanie ekspertów: aranżowanie wypowiedzi, komentarzy, tekstów eksperckich i wywiadów przedstawicieli Motorola Solutions w mediach.
- Aranżowanie spotkań prasowych, w tym konferencji prasowej poświęconej nowemu rozwiązaniu dla funkcjonariuszy policji oraz wizyty mediów w Globalnym Centrum Badawczo-Rozwojowym Motorola w Krakowie.
- Wsparcie w zakresie content marketingu: tłumaczenie, redakcja i projektowanie graficzne opracowań takich jak whitepapery, broszury, mailingi i infografiki.
- Wsparcie w zakresie event marketingu – kompleksowe aranżowanie stoisk targowych oraz artykułów wystawienniczych i marketingowych używanych w trakcie eventów.
- Obsługa w zakresie projektowania i dostarczania gadżetów marketingowych.
- Obsługa finansowa działań marketingowych na zasadzie hubu.
Efekty:
W efekcie prowadzonych działań PR w polskich mediach pojawiały się liczne, wysokiej jakości wycinki prasowe na temat Motorola Solutions. Agencja aranżowała obecność firmy na łamach największych polskich mediów drukowanych i online o tematyce ogólnoinformacyjnej, biznesowej, telekomunikacyjnej, sektorowej oraz HR i edukacyjnej
Kontakt
ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kaleńska 5
04-367 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl