
Case study
Otwarcie nowego sklepu-składu budowlano-remontowego w Szczecinie
Klient:

Grupa docelowa
- Bezpośrednia – fachowcy oraz klienci indywidualni ze Szczecina i okolic
- Pośrednia – media lokalne
Sytuacja wyjściowa
Z okazji uroczystego otwarcia dla klientów pierwszego obiektu Bricoman w Szczecinie, agencja zorganizowała w dniu poprzedzającym oficjalne otwarcie sklepu konferencję prasową dla lokalnych mediów.
Zrealizowane działania
- Celem konferencji było poinformowanie o nowym obiekcie, jego funkcjach i ofercie oraz zatrudnieniu – kwestii szczególnie ważnej dla lokalnych mediów.
- Odpowiednia strategia komunikacji oraz relacje z dziennikarzami pozwoliły uniknąć sytuacji kryzysowych, jakie często mają miejsce w momencie otwarcia wielkopowierzchniowych obiektów handlowych – ze względu na ich znaczący wpływ na funkcjonowanie lokalnego rynku pracy.
Efekty:
Otwarcie nowego obiektu spotkało się z ogromnym zainteresowaniem oraz pozytywnym odbiorem ze strony miejscowych dziennikarzy – konferencja zgromadziła blisko 20 przedstawicieli lokalnych mediów. Efektem działań prowadzonych przez agencję było ponad 35 publikacji – wyłącznie o pozytywnym wydźwięku.
Kontakt
ITBC Communication Sp. z o.o.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl