Case study

Otwarcie nowego sklepu-składu budowlano-remontowego w Szczecinie

Klient:

Grupa docelowa

  • Bezpośrednia – fachowcy oraz klienci indywidualni ze Szczecina i okolic
  • Pośrednia – media lokalne

Sytuacja wyjściowa

Z okazji uroczystego otwarcia dla klientów pierwszego obiektu Bricoman w Szczecinie, agencja zorganizowała w dniu poprzedzającym oficjalne otwarcie sklepu konferencję prasową dla lokalnych mediów.

Zrealizowane działania

  • Celem konferencji było poinformowanie o nowym obiekcie, jego funkcjach i ofercie oraz zatrudnieniu – kwestii szczególnie ważnej dla lokalnych mediów.
  • Odpowiednia strategia komunikacji oraz relacje z dziennikarzami pozwoliły uniknąć sytuacji kryzysowych, jakie często mają miejsce w momencie otwarcia wielkopowierzchniowych obiektów handlowych – ze względu na ich znaczący wpływ na funkcjonowanie lokalnego rynku pracy.

Efekty:

Otwarcie nowego obiektu spotkało się z ogromnym zainteresowaniem oraz pozytywnym odbiorem ze strony miejscowych dziennikarzy – konferencja zgromadziła blisko 20 przedstawicieli lokalnych mediów. Efektem działań prowadzonych przez agencję było ponad 35 publikacji – wyłącznie o pozytywnym wydźwięku.

Kontakt

ITBC Communication Sp. z o.o.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl

© ITBC Communication

Ta strona korzysta z plików cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Zamknij