Case study

Promocja sprzętu AGD

Klient:

Grupa docelowa

  • Bezpośrednie – potencjalni nabywcy sprzętu AGD, osoby urządzające wnętrza (profesjonalnie i amatorsko)
  • Pośrednie – media wnętrzarskie, branżowe, kobiece

Sytuacja wyjściowa

Freggia, polska marka produkująca zgodnie z wysokimi standardami urządzenia gospodarstwa domowego we Włoszech – od płyt gazowych, przez okapy, kuchnie, zmywarki, piekarniki, aż po lodówki. Istotnym wyróżnikiem marki jest odznaczająca się niebanalną estetyką linia retro, nawiązująca do lat 50. Zadaniem agencji było zaprezentowanie i wyróżnienie – na tle konkurencji – urządzeń z szerokiego asortymentu marki Freggia.

Zrealizowane działania

  • Przygotowanie i dystrybucja materiałów informacyjnych oraz poradnikowych nt. marki, wraz ze zdjęciami i opisami wybranych produktów, do kluczowych magazynów wnętrzarskich.
  • Nawiązanie owocnej współpracy z topowymi pismami wnętrzarskimi, m.in. poprzez indywidualne spotkania z dziennikarzami.

Efekty:

Efektem działań prowadzonych przez agencję były liczne pozytywne publikacje odredakcyjne w topowych magazynach wnętrzarskich, takich jak: Cztery Kąty, Dobre Wnętrze, Dobrze Mieszkaj, Moje Mieszkanie, M jak Mieszkanie, Świat Rezydencji, Wnętrz i Ogrodów, Świat Łazienek i Kuchni, Villa, Infomarket czy Przyjaciółka.

Kontakt

ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kłopotowskiego 22
03-717 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl

© ITBC Communication

Ta strona korzysta z plików cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Zamknij