Case study
Promocja sprzętu AGD
Klient:
Grupa docelowa
- Bezpośrednie – potencjalni nabywcy sprzętu AGD, osoby urządzające wnętrza (profesjonalnie i amatorsko)
- Pośrednie – media wnętrzarskie, branżowe, kobiece
Sytuacja wyjściowa
Freggia, polska marka produkująca zgodnie z wysokimi standardami urządzenia gospodarstwa domowego we Włoszech – od płyt gazowych, przez okapy, kuchnie, zmywarki, piekarniki, aż po lodówki. Istotnym wyróżnikiem marki jest odznaczająca się niebanalną estetyką linia retro, nawiązująca do lat 50. Zadaniem agencji było zaprezentowanie i wyróżnienie – na tle konkurencji – urządzeń z szerokiego asortymentu marki Freggia.
Zrealizowane działania
- Przygotowanie i dystrybucja materiałów informacyjnych oraz poradnikowych nt. marki, wraz ze zdjęciami i opisami wybranych produktów, do kluczowych magazynów wnętrzarskich.
- Nawiązanie owocnej współpracy z topowymi pismami wnętrzarskimi, m.in. poprzez indywidualne spotkania z dziennikarzami.
Efekty:
Efektem działań prowadzonych przez agencję były liczne pozytywne publikacje odredakcyjne w topowych magazynach wnętrzarskich, takich jak: Cztery Kąty, Dobre Wnętrze, Dobrze Mieszkaj, Moje Mieszkanie, M jak Mieszkanie, Świat Rezydencji, Wnętrz i Ogrodów, Świat Łazienek i Kuchni, Villa, Infomarket czy Przyjaciółka.
Kontakt
ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kaleńska 5
04-367 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl