Case study
Spotkanie dla blogerów w restauracji La Rotisserie
Klient:
Mamaison Hotel Le Regina Warsaw
Grupa docelowa
Warszawscy blogerzy kulinarni i gastronomiczni
Sytuacja wyjściowa
Mamaison Hotel Le Regina Warsaw to pięciogwiazdkowy hotel należący do sieci CPI Hotels, jednej z największych grup hotelowych w Czechach, liczącej 28 hoteli, obecnej również na Słowacji, Węgrzech, w Polsce i Rosji. Zadaniem agencji było wypromowanie nowego menu opracowanego przez Pawła Oszczyka, wielokrotnie nagradzanego w Polsce i Europie szefa kuchni restauracji La Rotisserie.
Zrealizowane działania
- Z okazji inauguracji nowego konceptu kulinarnego „Prosto z targu”, zorganizowane zostało w La Rotisserie spotkanie dla warszawskich blogerów kulinarnych i gastronomicznych.
- Podczas spotkania szef kuchni Paweł Oszczyk zaprezentował wybrane dania z nowego menu, opowiadając o swoich pomysłach i inspiracjach.
- Blogerzy wzięli udział w degustacji potraw oraz mieli możliwość swobodnej rozmowy z przedstawicielami hotelu i restauracji.
Efekty:
W prezentacji nowego menu udział wzięło blisko 20 topowych blogerów kulinarnych i gastronomicznych. Efektem spotkania były pozytywne rekomendacje, fotorelacje z degustacji oraz krótkie nagrania filmowe, zamieszczone przez blogerów na ich blogach, profilach na Facebooku czy Instagramie. Na szczególną uwagę zasługują publikacje autorów takich blogów, jak: Froblog, Nóż i widelec, Wrząca kuchnia, Pink Hungry, Chilli Bite, Taste Away, Where’s the food, Podróże od kuchni oraz Moja pasja smaku.
Kontakt
ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kaleńska 5
04-367 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl