
Case study
Wystawa Wielkiej Makiety Kolejowej „Makieta City” w Warszawie i Gdańsku
Klient:

Grupa docelowa
- Bezpośrednia – dzieci, młodzież, rodzice, pasjonaci modelarstwa, świata kolei, kolejek, mieszkańcy miast Warszawy, Trójmiasta i okolic)
- Pośrednia – lokalne media stołeczne i trójmiejskie, media kulturalne, parentingowe, lifestyle’owe oraz blogerzy parentingowi
Sytuacja wyjściowa
Makieta City to świat uchwycony w miniaturze – ponad 1000 mkw. powierzchni, prawie kilometr krętych torów, niekończące się tunele, głośny stukot lokomotywy, pędzące wagony i codzienność lokalnej społeczności. Celem wystawy jest m.in. popularyzacja modelarstwa wśród dzieci i młodzieży jako jednej z form kreatywnego rozwoju oraz dostarczenie niezapomnianych przeżyć poprzez zabawę interaktywnymi modelami kolejek.
Zrealizowane działania
- Briefing prasowy dla dziennikarzy w Warszawie i Gdańsku
- Przygotowanie i dystrybucja komunikatów prasowych nt. wystawy
- Emailing do szkół i przedszkoli w woj. mazowieckim i pomorskim
- Konkursy radiowe i internetowe
Efekty:
O sukcesie kampanii informacyjnej świadczą tysiące sprzedanych biletów na pokaz Wielkiej Makiety Kolejowej – zarówno w Warszawie, jak i Gdańsku, gdzie wystawa stacjonowała w okresie letnim. O powodzeniu podjętych działań świadczą także publikacje – łącznie blisko 250. Ogromne zainteresowanie wystawą potwierdzają audycje radiowe w takich stacjach, jak Antyradio, Radio ESKA Trójmiasto, Radio Eska Warszawa, Polskie Radio Gdańsk, Polskie Radio Program 1, Program 3, Program 4, RMF Maxxx Trójmiasto, RMF Maxxx Warszawa, Radio Wawa czy Polskie Radio RDC. O kampanii i jej działaniach pisano m.in. na łamach Gazety Wyborczej, Super Expressu, Naszego Miasta, Dziennika Łódzkiego, Viktora Gimnazjalisty czy Twojego Dziecka.
Kontakt
ITBC Communication Sp. z o.o.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl