Strategia komunikacji
Strategia komunikacji jest procesem, który scala ze sobą wszystkie działania komunikacyjne oraz wymaga spójności pomiędzy poszczególnymi jej elementami. To od niej zależy wizerunek firmy w mediach i całym jej otoczeniu. Przystępując do działania zapoznajemy się z profilem i działalnością podmiotu oraz wspólnie określamy wizję i tożsamość biznesową marki. Pomagamy w ustaleniu sytuacji wyjściowej, celów strategicznych sprecyzowanych zgodnie z modelem SMART, wykonujemy szczegółową analizę SWOT identyfikującą czynniki zewnętrzne oraz wewnętrzne danego podmiotu, dobieramy odpowiednie narzędzia oraz ustalamy plan działań, uwzględniając możliwości budżetowe klienta.
Rebranding
Rebranding to proces zmiany lub odświeżenia identyfikacji wizualnej marki umożliwiający wyznaczenie nowego kierunku rozwoju. Każdy ruch ma znaczenie, dlatego przed przystąpieniem do efektywnego rebrandingu dokonujemy szczegółowej analizy rynku, konkurencji, a także potrzeb klientów. Dbamy o to, aby komunikacja strategicznych zmian związanych z tożsamością firmy i jej ofertą była szeroka i profesjonalna. Tworzymy kampanie informacyjne skierowane do poszczególnych grup interesariuszy, a także członków branży.
Kontakt
ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kaleńska 5
04-367 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl