Strategia komunikacji

Strategia komunikacji jest procesem, który scala ze sobą wszystkie działania komunikacyjne oraz wymaga spójności pomiędzy poszczególnymi jej elementami. To od niej zależy wizerunek firmy w mediach i całym jej otoczeniu. Przystępując do działania zapoznajemy się z profilem i działalnością podmiotu oraz wspólnie określamy wizję i tożsamość biznesową marki. Pomagamy w ustaleniu sytuacji wyjściowej, celów strategicznych sprecyzowanych zgodnie z modelem SMART, wykonujemy szczegółową analizę SWOT identyfikującą czynniki zewnętrzne oraz wewnętrzne danego podmiotu, dobieramy odpowiednie narzędzia oraz ustalamy plan działań, uwzględniając możliwości budżetowe klienta.

Rebranding

Rebranding to proces zmiany lub odświeżenia identyfikacji wizualnej marki umożliwiający wyznaczenie nowego kierunku rozwoju. Każdy ruch ma znaczenie, dlatego przed przystąpieniem do efektywnego rebrandingu dokonujemy szczegółowej analizy rynku, konkurencji, a także potrzeb klientów. Dbamy o to, aby komunikacja strategicznych zmian związanych z tożsamością firmy i jej ofertą była szeroka i profesjonalna. Tworzymy kampanie informacyjne skierowane do poszczególnych grup interesariuszy, a także członków branży.

Kontakt

ITBC Communication Sp. z o.o.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl

© ITBC Communication

Ta strona korzysta z plików cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

Zamknij