Jednym z najważniejszych kroków, które muszą wykonać klienci rozpoczynający współpracę z agencją digital, jest przygotowanie briefu. Poprawnie napisany brief pomoże zrozumieć wszystkie istotne parametry kampanii cyfrowej, w tym: cele projektu, grupę docelową, przedziały czasowe oraz KPI. Brief może więc zadecydować o sukcesie lub porażce przedsięwzięcia. Jak zatem przygotować dobry brief dla agencji digital?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- jak napisać efektywny brief dla agencji digital,
- na co zwrócić szczególna uwagę przy pisaniu briefu,
- jak określić grupę docelową, cele projektu i zadania dla agencji digital.
Autorem tekstu jest Grzegorz Wróbel, project coordinator w ITBC DIGITAL. Artykuł pochodzi z magazynu Marketer+ 1(28) 2018. Cały artykuł można przeczytać na www.marketerplus.pl lub klikając poniżej.
Jeśli jesteś zainteresowany działaniami promocyjnymi w obszarze digital dla swojej firmy, skontaktuj się z nami.
W czym możemy pomóc?
© ITBC Communication