Jednym z najważniejszych kroków, które muszą wykonać klienci rozpoczynający współpracę z agencją digital, jest przygotowanie briefu. Poprawnie napisany brief pomoże zrozumieć wszystkie istotne parametry kampanii cyfrowej, w tym: cele projektu, grupę docelową, przedziały czasowe oraz KPI. Brief może więc zadecydować o sukcesie lub porażce przedsięwzięcia. Jak zatem przygotować dobry brief dla agencji digital?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • jak napisać efektywny brief dla agencji digital,
  • na co zwrócić szczególna uwagę przy pisaniu briefu,
  • jak określić grupę docelową, cele projektu i zadania dla agencji digital.

Autorem tekstu jest Grzegorz Wróbel, project coordinator w ITBC DIGITAL. Artykuł pochodzi z magazynu Marketer+ 1(28) 2018. Cały artykuł można przeczytać na www.marketerplus.pl lub klikając poniżej.

 

Jeśli jesteś zainteresowany działaniami promocyjnymi w obszarze digital dla swojej firmy, skontaktuj się z nami.

W czym możemy pomóc?

10 + 5 =

KONTAKT

ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kaleńska 5
04-367 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl

Należymy do:

© ITBC Communication

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, celem przechowywania informacji na Twoim urządzeniu. Pliki te są stosowane do zapewnienia funkcjonalności serwisu na wysokim poziomie, a także w celach statystycznych i reklamowych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies będzie oznaczać, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies lub je usunąć ze swojego urządzenia. Działanie użytkownika polegające na korzystaniu z niniejszej strony przy standardowym ustawieniu funkcji przeglądarki, będzie traktowane jako akceptacja wykorzystywania plików cookies w sposób określony w tym komunikacie. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy również do kontaktu pod adresem e – mail [zgodaRODO@itbc.pl]. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close