ITBC Communication przedłużyła umowę i rozszerzyła zakres współpracy z firmą Plantronics (będącą w trakcie zmiany nazwy na Poly i stanowiącą połączenie firm Plantronics i Polycom), zajmującą się produkcją i sprzedażą rozwiązań komunikacyjnych audio i wideo.
Do zadań agencji należą: doradztwo wizerunkowe, bieżące działania komunikacyjne, w tym relacje z mediami, aranżowanie promocji produktów i testów, obsługa biura prasowego oraz projektów komercyjnych. Nowa umowa obowiązuje od kwietnia br., a klient zdecydował się na przedłużenie współpracy z agencją w wyniku przetargu.
W ostatnim czasie kompleksową obsługę PR powierzył też agencji Checkpoint Systems, dostawca zintegrowanych rozwiązań dla handlu detalicznego. ITBC Communication odpowiada za relacje medialne oraz wsparcie komunikacji w wybranych kanałach social media marki. Agencja pozyskała klienta w wyniku przetargu. Kontrakt obowiązuje od początku 2019 roku.
– Od 20 lat specjalizujemy się w obsłudze firm z sektora nowych technologii. Znamy rynek i jego potrzeby, co pozwala nam efektywnie wspierać rozwój biznesu naszych klientów oraz przekonuje kolejne firmy do powierzenia nam dbałości o ich wizerunek. To oczywiście cieszy, ale jest też silnym impulsem do dalszej intensywnej pracy – mówi Beata Lewandowska, Dyrektor Zarządzająca w ITBC Communication. – Cały czas wzbogacamy naszą ofertę o nowe usługi z myślą o szybko zmieniającym się rynku i potrzebach klientów, co ma kluczowe znaczenie dla powodzenia skutecznej komunikacji marketingowej.
Obecnie w portfolio klientów ITBC Communication jest kilkanaście podmiotów z sektora nowych technologii, obsługiwanych w ramach stałej i projektowej współpracy. Są wśród nich m.in. międzynarodowi dostawcy innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla biznesu, liderzy w zakresie inteligentnego zarządzania danymi w środowiskach chmurowych, producenci i dostawcy sprzętu elektronicznego, oprogramowania graficznego oraz do edycji zdjęć.
***
W czym możemy pomóc?
© ITBC Communication