WARSZAWA, 1 MARCA 2017 r. – Rok 2017 to czas nowych wyzwań w ITBC Communication. W wyniku rebrandingu agencja zmieniła identyfikację wizualną oraz wprowadziła nowe marki biznesowe. Firma, obchodząca w tym roku 18 urodziny, zanotowała jednocześnie trzeci raz z rzędu wzrost przychodów z poziomu 3,6 mln zł w roku 2015 do 4,9 mln zł w roku 2016. Na poziomie income fee, agencja wypracowała 2,4 mln zł, co stanowi wzrost o prawie 15% w stosunku do roku poprzedniego.
Dobre wyniki ITBC Communication to efekt pozyskania nowych klientów oraz przyjętej i konsekwentnie realizowanej strategii. W 2016 roku agencja zaczęła rozwijać w ramach swoich struktur nowe działy, dzięki czemu realizuje większe i bardziej złożone projekty komunikacyjne.
Ostatnie lata pokazują, że przyjęliśmy właściwą strategię rozwoju. Od 18 lat specjalizujemy się w działaniach Public Relations, ale też cały czas wzbogacamy naszą ofertę z myślą o szybko zmieniającym się rynku i potrzebach klientów. Stąd decyzja o wyodrębnieniu w ramach naszej struktury 4 nowych marek: ITBC Public Relations, ITBC Corporate, ITBC Digital oraz ITBC Events. Taka struktura daje nam większe możliwości działania i dzięki temu możemy efektywniej wspierać rozwój biznesu naszych klientów. Tym bardziej, że jesteśmy przekonani o wyższości specjalizacji w poszczególnych obszarach komunikacyjnych. Wierzę, że będzie to dla nas kolejny impuls do dalszego dynamicznego rozwoju.
– Jacek Jakubczyk, prezes ITBC Communication
Nowa identyfikacja wizualna ITBC Communication
Nowa identyfikacja wizualna ITBC Communication porządkuje szeroki zakres usług świadczonych przez poszczególne działy biznesowe.
Nowe logo składa się z sygnetu (symbolu), logotypu (liter ITBC) i nazwy uzupełniającej. Logotyp jest zbudowany z jednobarwnych linii o stałej grubości i prostej geometrii. Dzięki temu jest wyjątkowo czytelny i spójny, niezależnie od medium, rozmiaru i zastosowania. Linie przeplatają się między poszczególnymi literami logotypu w bezpośrednim odniesieniu do zintegrowanej komunikacji, która jest silną stroną ITBC Communication.
Oprócz głównego logo, na potrzeby działalności firmy, powstała cała rodzina znaków graficznych na jego bazie. Każdy z czterech podstawowych działów agencji (Public Relations, Corporate, Digital i Events) otrzymał własne logo oraz paletę kolorystyczną, które zostały dopasowane do charakteru ich działalności.
Kolorystka nowego logo utrzymuje świeżą, błękitną paletę dotychczasowej identyfikacji, ale upraszcza ją do jednego, rozpoznawalnego koloru.
Ostatnim elementem nowej identyfikacji jest typografia oparta na geometrycznych, czystych i elastycznych krojach. Oba kroje pisma wyróżniają się wysoką czytelnością, bezszeryfową prostotą i widocznym porządkiem geometrycznym, który doskonale uzupełnia wygląd nowego logotypu firmy.
Agencja ITBC Communication zatrudnia obecnie ponad 20 specjalistów, obsługujących jednocześnie 30 klientów z różnych branż. Świadczy usługi w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, a także realizuje różnego rodzaju eventy oraz projekty z zakresu digital i social media. Spółka w ramach procesu rebrandingu uruchomiła także nową stronę www: http://www.itbc.pl
—
ITBC Communication jest agencją komunikacji marketingowej, działającą na rynku od 1999 roku. Firma posiada bogate doświadczenie w zakresie public relations, komunikacji korporacyjnej, relacji inwestorskich, organizacji eventów oraz działań digital. Agencja skupia się na gruntownym poznaniu swoich klientów i ich środowiska biznesowego, dzięki czemu jest ceniona za rzetelność oraz merytoryczne przygotowanie konsultantów. Obecnie, w ramach stałych umów, agencja realizuje kampanie komunikacyjne dla kilkudziesięciu firm. Więcej informacji: http://www.itbc.pl
Dodatkowych informacji udziela:
Jacek Jakubczyk
Prezes Zarządu
ITBC Communication
Tel. (+48) 22 250 49 10
e-mail: Jacek_Jakubczyk@itbc.pl
http://www.itbc.pl
© ITBC Communication