Przychody ITBC Communication za 2015 rok wyniosły 3,6 mln złotych, co oznacza ponad 20-procentowy wzrost w stosunku do roku 2014. Na poziomie income fee, agencja wypracowała ok. 2,2 mln zł, co stanowi wzrost o ok. 10% w stosunku do roku ubiegłego. Natomiast po 5 miesiącach br. ITBC osiągnęła ponad 60% wzrostu przychodów w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego i prawie 300 tys. złotych zysku brutto.
Dobre wyniki ITBC Communication to efekt pozyskania nowych klientów oraz przyjętej strategii i konsekwencji w działaniu, gdzie priorytetem są przede wszystkim wysoka jakość pracy konsultantów, dbałość o klienta i pracowników oraz wypracowane relacje z mediami. Dodatkowo, agencja zaczęła rozwijać w ramach swoich struktur nowe działy, w tym dział eventowy oraz digital, które wdrażają swoje autorskie pomysły i dzięki temu realizują nowatorskie projekty.
Ostatni rok pokazał, że przyjęliśmy właściwą strategię rozwoju agencji. Okazuje się, że najważniejsza jest nasza spójna koncepcja działania, która przynosi pozytywne rezultaty, nawet w trudnym okresie dla branży. Cały czas pracujemy też nad wzbogacaniem i dostosowaniem oferty naszych usług do potrzeb rynku i klientów, dlatego uruchomiliśmy nowe działy. Dzięki temu możemy realizować większe i bardziej złożone projekty komunikacyjne. Wymiernych efektów tych działań spodziewamy się za ok. 2 lata
– Jacek Jakubczyk, prezes ITBC Communication
W ciągu ostatniego roku agencja pozyskała m.in. takich klientów jak Aruba Cloud, Atrium Poland Real Estate Management, Makieta City, TOTAL Polska, WebEye, dla których realizuje projekty w obszarze PR produktowego i korporacyjnego, relacji inwestorskich, a także eventy oraz projekty digital i social media.
© ITBC Communication