Dziś przedstawiamy dwie proste, ale sprawdzone wskazówki, które pomogą zoptymalizować reklamy i uzyskać lepszy zwrot z inwestycji. Odpowiednio przygotowane płatne reklamy w mediach społecznościowych są racjonalnym kosztowo i skutecznym sposobem dotarcia do docelowych odbiorców marki.

Przetestuj wiele wersji reklamy

Sprawdzenie, co najlepiej zadziała w przypadku reklamy, to żmudne testowanie jej wielu wersji. Udana reklama w mediach społecznościowych rzadko jest pierwszą i ostateczną wersją. Od tworzenia różnych kopii reklamy po testowanie unikatowych obrazów, każdy krok, który podejmiesz, aby sprawdzić różne elementy, zwiększa szanse na opłacalność reklamy.

Testowanie wielu wersji reklamy zaczyna się od utworzenia wielu jej odmian, aby zobaczyć, co daje najlepsze wyniki. W miarę postępu słabsze reklamy można zastąpić nowszymi, lepiej zoptymalizowanymi wersjami.

Utwórz ciekawą stronę docelową

Zadaj sobie pytanie, dlaczego korzystasz z reklam w mediach społecznościowych? Jaki jest twój cel? Jeśli Twoim celem jest zwiększenie odwiedzin strony www przez potencjalnych klientów lub sprzedaż. Innymi słowy, szukasz więcej konwersji.

Jednak, aby przekonwertować więcej osób i sprawić, by kampania reklamowa odniosła prawdziwy sukces, trzeba spojrzeć poza reklamę. Skup się na tym, gdzie użytkownik wyląduje po kliknięciu na baner reklamy.

Dzięki niestandardowej stronie docelowej, która uzupełnia reklamę, prawdopodobieństwo podjęcia działania przez użytkownika jest znacznie większe. Przejście z reklamy na stronę docelową powinno być płynne. Strona docelowa powinna być rozszerzeniem reklamy.

Nie wystarczy stworzyć dobrze dopasowaną, ukierunkowaną reklamę. Potrzebna jest równie trafna strona docelowa z silnym wezwaniem do działania.

Jeśli chcesz, aby Twoja kampania w social mediach się opłaciła, zintegruj swoje wszystkie działania związane z marketingiem społecznościowym.  Im bardziej spójny jest Twój przekaz reklamowy z ruchem organicznym, tym większy zysk osiągniesz.

Jeśli chciałbyś/chciałabyś porozmawiać o optymalizacji swoich kampanii online – zadzwoń do nas lub napisz.

MASZ WĄTPLIWOŚCI, JAK WZMOCNIĆ KOMUNIKACJĘ SWOJEJ MARKI W 2018 ROKU?
SZUKASZ NOWYCH INSPIRACJI?
POBIERZ BEZPŁATNY E-BOOK

„TOP TRENDY W KOMUNIKACJI W 2018”

POZNAJ REKOMENDACJE ITBC COMMUNICATION. POCZUJESZ SIĘ PEWNIEJ!

KONTAKT

ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kaleńska 5
04-367 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl

Należymy do:

© ITBC Communication

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, celem przechowywania informacji na Twoim urządzeniu. Pliki te są stosowane do zapewnienia funkcjonalności serwisu na wysokim poziomie, a także w celach statystycznych i reklamowych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies będzie oznaczać, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies lub je usunąć ze swojego urządzenia. Działanie użytkownika polegające na korzystaniu z niniejszej strony przy standardowym ustawieniu funkcji przeglądarki, będzie traktowane jako akceptacja wykorzystywania plików cookies w sposób określony w tym komunikacie. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy również do kontaktu pod adresem e – mail [zgodaRODO@itbc.pl]. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close