Centrum handlowe to żywy organizm, niemal miasto w mieście, odwiedzane każdego dnia przez tysiące ludzi. Przychodzimy tam, by zrobić zakupy, zjeść, spotkać się z przyjaciółmi, pójść do kina czy spędzić wolny czas. To miejsce, w którym tętni życie i w którym wiele może się wydarzyć. Warto mieć tego świadomość i przygotować się na różne scenariusze, także te kryzysowe.
Jeśli odpowiadasz za reputację centrum handlowego, galerii handlowej a może sieci sklepów, koniecznie pobierz nasz e-book
W e-book’u m.in.:
- Jak przygotować się do efektywnej
komunikacji kryzysowej - Lista pytań kontrolnych
- Czego unikać w komunikacji
kryzysowej - Zasady współpracy z mediami
- Przykład pierwszego komunikatu do mediów
- Komunikacja kryzysowa w social mediach
- Monitoring mediów a sytuacje kryzysowe
Komunikacja kryzysowa musi być
efektywna i przemyślana, gdyż reputację odbudowuje się znacznie
dłużej niż buduje.
Paradoksalnie, trudne
sytuacje mogą wzmocnić zaufanie i wiarygodność. Trzeba jednak
działać sprawnie i kompetentnie, zwłaszcza ze względu
na szybkość rozprzestrzeniania się informacji.
Otwartość, chęć współpracy, jasne
i konkretne informacje – to cenimy najbardziej. Relacje
oparte na tych zasadach często buduje się latami.
SPRAWDŹ STAN PRZYGOTOWAŃ CENTRUM HANDLOWEGO
DO DZIAŁANIA W SYTUACJI KRYZYSOWEJ. SKORZYSTAJ Z LISTY KONTROLNEJ. ZNAJDZIESZ JĄW NASZYM E-BOOK’U ORAZ WIELE INNYCH POMOCNYCH WSKAZÓWEK




© ITBC Communication