Centrum handlowe to żywy organizm, niemal miasto w mieście, odwiedzane każdego dnia przez tysiące ludzi. Przychodzimy tam, by zrobić zakupy, zjeść, spotkać się z przyjaciółmi, pójść do kina czy spędzić wolny czas. To miejsce, w którym tętni życie i w którym wiele może się wydarzyć. Warto mieć tego świadomość i przygotować się na różne scenariusze, także te kryzysowe.

Jeśli odpowiadasz za reputację centrum handlowego, galerii handlowej a może sieci sklepów, koniecznie pobierz nasz e-book

 

W e-book’u m.in.:

  • Jak przygotować się do efektywnej
    komunikacji kryzysowej
  • Lista pytań kontrolnych
  • Czego unikać w komunikacji
    kryzysowej
  • Zasady współpracy z mediami
  • Przykład pierwszego komunikatu do mediów
  • Komunikacja kryzysowa w social mediach
  • Monitoring mediów a sytuacje kryzysowe

 

Wypełnij formularz i pobierz bezpłatny e-book

PARTNER I PATRON MEDIALNY

 

Komunikacja kryzysowa musi być
efektywna i przemyślana, gdyż reputację odbudowuje się znacznie
dłużej niż buduje.

Dominika Malik-Przybylska

Head of Real Estate & Lifestyle Division, Partner, ITBC Communication

Paradoksalnie, trudne
sytuacje mogą wzmocnić zaufanie i wiarygodność. Trzeba jednak
działać sprawnie i kompetentnie, zwłaszcza ze względu
na szybkość rozprzestrzeniania się informacji.

Radosław Knap

Dyrektor Generalny, Polska Rada Centrów Handlowych

Otwartość, chęć współpracy, jasne
i konkretne informacje – to cenimy najbardziej. Relacje
oparte na tych zasadach często buduje się latami.

Aneta Cichla

Zastępca Redaktor Naczelnej, Magazyn Eurobuild Central & Estern Europe

SPRAWDŹ STAN PRZYGOTOWAŃ CENTRUM HANDLOWEGO
DO DZIAŁANIA W SYTUACJI KRYZYSOWEJ. SKORZYSTAJ Z LISTY KONTROLNEJ.  ZNAJDZIESZ JĄW NASZYM E-BOOK’U ORAZ WIELE INNYCH POMOCNYCH WSKAZÓWEK

KONTAKT

ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kaleńska 5
04-367 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl

Należymy do:

© ITBC Communication

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, celem przechowywania informacji na Twoim urządzeniu. Pliki te są stosowane do zapewnienia funkcjonalności serwisu na wysokim poziomie, a także w celach statystycznych i reklamowych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies będzie oznaczać, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies lub je usunąć ze swojego urządzenia. Działanie użytkownika polegające na korzystaniu z niniejszej strony przy standardowym ustawieniu funkcji przeglądarki, będzie traktowane jako akceptacja wykorzystywania plików cookies w sposób określony w tym komunikacie. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy również do kontaktu pod adresem e – mail [zgodaRODO@itbc.pl]. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close