Celem projektu była realizacja pogłębionych analiz zachowań i preferencji zakupowych Polaków po wprowadzeniu ustawy ograniczającej handel w niedziele.
Badanie zostało zrealizowane wspólnie przez SW RESEARCH i ITBC Communication w partnerstwie z Polską Radą Centrów Handlowych.
Badanie zostało zrealizowane w dniach 23.04-29.04.2018. Agencja SW RESEARCH pozyskała wywiady metodą CAWI (on-line)
z wykorzystaniem panelu internetowego SW Panel. W badaniu dobrano próbę pełnoletnich mieszkańców Polski. W ramach badania zgromadzono 1001 unikalnych wywiadów.
W raporcie m.in.:
- OPINIA NT. WPROWADZENIA ZAKAZU HANDLU W NIEDZIELĘ
- ZMIANA ZWYCZAJÓW / STRATEGII ZAKUPOWYCH
- PUNKTY HANDLOWE, A ZAKAZ HANDLU W NIEDZIELE
- FLOW ZAKUPOWE
- TRANSFER KLIENTÓW PO WPROWADZENIU USTAWY
- PRZYROSTY SPRZEDAŻY W POSZCZEGÓLNE DNI
© ITBC Communication