Case study

Realizacja spotów video w ramach obsługi social media

Klient

Grupa Docelowa

  • Mamy dzieci w wieku 0-3 lata
  • Kobiety w ciąży

Sytuacja wyjściowa

W trakcie bieżącej obsługi marki, zaplanowano start kampanii mlecznej. Jednym z założeń było wyprodukowanie trzech testymoniali, czyli spotów video, w których prawdziwe mamy (nie aktorki) wypowiadają się na temat mleka HiPP.

Zrealizowane działania

  • Zrealizowane działania: Kompleksowe przygotowanie i realizacja spotów.
  • Przygotowanie wspólnie z marką koncepcji i scenariusza każdego z video
  • Znalezienie i zapewnienie mam z dziećmi, które wystąpiły w spotach
  • Wybór odpowiedniej lokalizacji oraz scenografii
  • Profesjonalna realizacja i nagranie materiału
  • Kompleksowa postprodukcja: montaż, muzyka, animacje dostosowanie do odpowiednich formatów

Galeria

Spoty były dostępne m.in. na portalu Facebook, YouTube, stronach www marek HiPP Polska oraz Rossmann, a także w TVN PLAYER.

Kontakt

ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kłopotowskiego 22
03-717 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl

© ITBC Communication

Nie przegap ciekawych treści! Bądź na bieżąco!


  • Dowiedz się o nowych trendach
  • Bądź zawsze na bieżąco
  • Poznaj opinie ekspertów

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów marketingu bezpośredniego wykonywanego przy pomocy telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (e-mail, telefon) przez firmę ITBC Communication z siedzibą w Warszawie, ul. Kłopotowskiego 22, 03-717 Warszawa.

FreshMail.pl
 

Ta strona korzysta z plików cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close