Case study

Kampania „Lubię kaszę – kasza na stół, na zdrowie, na co dzień”

Edycja 3, 2015 r.

Klient

Opis klienta, jeśli konieczny.

Grupa Docelowa

  • Bezpośrednia – kobiety w wieku 30 – 50 lat, mieszkanki miast, w tym matki
  • Pośrednia – media ogólnopolskie i lokalne, kobiece, zdrowotne i parentingowe, blogerzy kulinarni

Sytuacja wyjściowa

Z sondażu przeprowadzonego przez agencję badawczą Inquiry na grupie 1000 Polaków wynika, iż Polacy zbyt rzadko jedzą kaszę: tylko 1% badanych je kaszę codziennie lub prawie codziennie, a 9% spożywa ją kilka razy w tygodniu. Najczęściej wybieraną kaszą jest gryczana (73% ankietowanych), z reguły podawana na sypko i łączona z mięsem. Tymczasem produkty zbożowe stanowią ważny element piramidy żywienia i powinny pokrywać przynajmniej 50-60% dostarczanej w ciągu dnia energii. Głównym celem kampanii było zachęcenie konsumentów do włączenia kasz na stałe do codziennego odżywiania, a także popularyzacja spożycia różnych rodzajów kasz wśród dzieci, młodzieży i dorosłych poprzez informowanie o walorach kulinarnych i odżywczych tego produktu.

Zrealizowane działania

  • Współpraca ze znanym szefem kuchni i miłośnikiem kuchni polskiej – Andrzejem Polanem.
  • Współpraca z ekspertem ds. żywienia.
  • Warsztaty kulinarne dla mieszkańców Gdańska i Wrocławia.
  • Konkurs dla internautów na fit dania z kaszą.
  • Konkurs dla blogerów.
  • Warsztaty dla blogerów – zwycięzców konkursu – z udziałem Andrzeja Polana.
  • Prowadzenie profilu na Facebook.

Galeria

Efekty:

O sukcesie kampanii świadczą liczne publikacje prasowe, jak również zaproszenia do wystąpień w radio czy telewizji (w tym programy śniadaniowe w TVP1 i TVP2). O kampanii i jej działaniach pisano m.in. na łamach takich pism, jak: Claudia, Świat Kobiety, Super Linia, Fakt czy Nasze Miasto oraz portalach: zwierciadlo.pl, polki.pl, newseria.pl, kobieta.dziennik.pl, jemradio.pl, foodandkitchen.pl, mamdziecko.interia.pl. Działania podjęte podczas 3. edycji kampanii zaowocowały liczbą blisko 300 publikacji.

Kontakt

ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kłopotowskiego 22
03-717 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl

© ITBC Communication

Nie przegap ciekawych treści! Bądź na bieżąco!


  • Dowiedz się o nowych trendach
  • Bądź zawsze na bieżąco
  • Poznaj opinie ekspertów

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów marketingu bezpośredniego wykonywanego przy pomocy telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (e-mail, telefon) przez firmę ITBC Communication z siedzibą w Warszawie, ul. Kłopotowskiego 22, 03-717 Warszawa.

FreshMail.pl
 

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, celem przechowywania informacji na Twoim urządzeniu. Pliki te są stosowane do zapewnienia funkcjonalności serwisu na wysokim poziomie, a także w celach statystycznych i reklamowych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies będzie oznaczać, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies lub je usunąć ze swojego urządzenia. Działanie użytkownika polegające na korzystaniu z niniejszej strony przy standardowym ustawieniu funkcji przeglądarki, będzie traktowane jako akceptacja wykorzystywania plików cookies w sposób określony w tym komunikacie. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy również do kontaktu pod adresem e – mail [zgodaRODO@itbc.pl]. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close