Zakaz handlu w niedziele w kontekście zwyczajów i opinii konsumentów
Celem projektu była realizacja pogłębionych analiz zachowań i preferencji zakupowych Polaków po wprowadzeniu ustawy ograniczającej handel w niedziele. Badanie zostało zrealizowane wspólnie przez SW RESEARCH i ITBC Communication w partnerstwie z Polską Radą Centrów...
Komunikacja produktowa w social mediach. Jak to robić efektywnie?
Marketing w mediach społecznościowych jest relatywnie tani w porównaniu z innymi formami działań promocyjnych, a platformy social mediowe dają marketerom natychmiastowy dostęp do milionów aktywnych użytkowników. Z tych właśnie powodów social media okazują się być...
Planować czy improwizować? Zarządzanie kryzysowe
Kryzys w biznesie grozi najczęściej utratą wizerunku. To jedno z największych ryzyk biznesowych dla większości instytucji, szczególnie tych należących do organizacji zaufania publicznego. Czy w zarządzaniu kryzysowym łamanie schematów może być efektywnym sposobem na...
E-book “Komunikacja kryzysowa dla centrum handlowego”
Centrum handlowe to żywy organizm, niemal miasto w mieście, odwiedzane każdego dnia przez tysiące ludzi. Przychodzimy tam, by zrobić zakupy, zjeść, spotkać się z przyjaciółmi, pójść do kina czy spędzić wolny czas. To miejsce, w którym tętni życie i w którym wiele może...
Szybki przewodnik, jak wybrać agencję eventową
Zaplanowanie i organizacja eventu bywa czasochłonnym i zarazem frustrującym zajęciem. Wynajmując agencję eventową, nie musisz się martwić o zarządzanie, organizację i przygotowanie wydarzenia. Agencja eventowa działa zgodnie z ustalonym harmonogramem i zarządza...
KONTAKT
ITBC Communication Sp. z o.o.
ul. Kaleńska 5
04-367 Warszawa
tel.: (+48) 22 250 49 10
e-mail: info@itbc.pl
Należymy do:
© ITBC Communication